וידוי קטן. אני כותבת את השורות הללו בהתרגשות לא נורמאלית. זו 'הכתבה' הראשונה בבלוג שלי.
בבלוג שכל כך חלמתי שיהיה לי.
איכשהו, במרוצת השנים, ההריונות, הלידות, ניהול עסק, מעברי דירות, הורות, זוגיות והחיים עצמם 😊
השארתי את חלום 'הבלוג' במגירה עד שהגיע… מיכאל.
הדלאי לאמה אמר : "אבנים מושכים אבנים, פרחים מושכים פרחים" וכך הגיע אלי המלאך מיכאל.
לגמרי בזכותו אתם כאן, תשמעו עליו בכתבה נפרדת. הכי מגיע לו בעולם.
אם אתם מכירים אותי, דלגו על שתי השורות הבאות:
אם לא, הגיע הזמן 😊 כאן תוכלו להציץ בפייסבוק שלי כן, תלחצו כאן ואם הזכרתי את הדלאי לאמה אז לחצו ממש כאן ונגיד יפה: *נמסטה
אחרי שקצת הכרנו, תחזיקו חזק לקראת המידע הבא
מכירים את המשפט : "ילדים קטנים בעיות קטנות, ילדים גדולים, תשלימו… 😊 נכון. בעיות גדולות"
ואני אומרת: לא בעיות גדולות , הוצאות גדולות. ואם נדייק את עצמנו יותר אז גם "התרוצצויות גדולות".
משפחות הקשב מכירות היטב את הריצות ממטפל אחד למשנהו.
לא פעם נכנסים אלינו הורים 'עם הלשון בחוץ' הם בדיוק חזרו מריפוי בעיסוק או מטיפול רגשי ובאו אלינו בדיוק רב לשעה שקבענו למפגש 'הוראה מתקנת'. בכנות, כואב לי הלב לראות את עגלי הזיעה על מצחי ההורים.
במילא, מציאות החיים מורכבת ולא תמיד פשוטה,
וכשיש ילד קשב בבית המציאות הופכת למורכבת אף יותר. אבל רגע עם זה…
אני חייבת לכם משהו, הבטחתי. וגם העם שלנו כל כך זקוק לקצת יותר שימחה, אז בואו לשורות הבאות:
"תזייפי את זה, עד שתחלימי מזה…"
בום! קשה לי לכתוב את השורות האלו, לא תכננתי לפגוש כזה כאב בבלוג הראשון שלי אבל בואו, אין רק וורוד והחיים לא תמיד 'זוהרים' או לפי איך שחונכתי? 'הכל, הכל לטובה'.
בחודשים האחרונים כתבתי בפייסבוק שלי שאני רוצה לשתף אתכם במשהו חדש ומרגש, אלו היו בעצם כמה וכמה דברים מרגשים שכל כך חיכיתי לספר לכם. כמו 'רעם ביום בהיר' אחד הדברים התהפך והבשורה המאוד משמחת שהייתה עבורי קפיצת דרך בחיי העסקיים הפכה למדרון חלקלק שנפלתי בו במהירות שיא!
במהירות שיא וחזק. חזק וכואב. מאוד כואב. גם לכיס אבל בעיקר לנפש.
כיוון שמעורבים בו אנשים נוספים אשמור ואכבד את הפרטיות.
אבא שלי, האיש החכם, אהבת נפשי, עמוד איתן וחזק בחיי, ראה אותי בפנים שהוא לא רגיל לראות, שיתפתי אותו במה שעובר עלי בימים האחרונים (באותם ימים), והוא, עם האופטימיות האין סופית שלו ממש הפציר בי: "תזייפי את זה, עד שתחלימי מזה" וכך עשיתי.
בתמונה: אבא שלי ואנוכי.
הפסקתי לכעוס, הפסקתי לנסות, הפסקתי לכאוב. הפסקתי לשאול שאלות.
במקום כל אלו – זייפתי.
זייפתי שימחה, זייפתי אופטימיות, אושר ובעיקר ניסיתי להזכיר לעצמי
שאני אומנם כרגע מרוחה על הריצפה אבל היי בעזרת ה' אני אקום ואקום עם הראש למעלה,
אין ספור ילדים והורים זקוקים לי במרכז למידה.
בתוך מספר ימים, הזיוף הפך לאמת, ולאט לאט התאפסתי על עצמי וזינקתי כמו שאני אוהבת ויודעת
היישר 'למשימות החיים עצמם…'
דף חדש מתחיל אצלי עכשיו
אכתוב את זה בשתי מילים: הפרדתי את העסק, את מרכז הלמידה מהבית שלי. טוב, יצא 8 מילים 🙂
וואווו! השנה אני פותחת את השנה השישית בעסק שלי. כן, זה שבניתי בעשר אצבעות.
וזו השנה הראשונה ששכרתי מקום שהוא לא 'חלק' מהבית שלי.
חלק מהמשפחה 🙂 צובעים, מנקים ומסדרים את מרכז הלמידה שהיה חלק מהבית שלנו. צילום: ענת פנחס.
אין לי מילים לתאר את ההתרגשות! המעבר הזה עושה לי כל כך טוב על הלב. אתם יודעים מה הוא אומר, נכון?
נכון, הוא אומר ש ג ד ל נ ו ! אני רגע אעצור להגיד "מזמור לתודה" לאחד ויחיד – אלוקים שלי. מלך מלכי המלכים!
מי היה מאמין שאני, הודיה רופא, התלמידה שהמורים כל כך לא אהבו (בלשון המעטה) אעמוד מהצד השני של מערכת החינוך.
גדלנו במספר התלמידים, אתם מצביעים ברגליים! בעקבות כך הגדלנו את הצוות משמעותית אבל לא רק!
זוכרים את עגלי הזיע של ההורים (אם לא – עלו לשורות הראשונות) שרצים אלינו להוראה מתקנת?
במיוחד עבורם, עבור התלמידים שלנו, ועבור כל מי שיצטרף אלינו השנה בע"ה-
הגדלנו את השירותים שלנו!מה שאומר שזה הסוף להתרוצצויות של ההורים. שלכם.
פתחנו מקום חדש, גדול ומפתיע! מה תמצאו בו? אבחונים, הוראה מתקנת, טיפולים רגשיים, מיומנויות חברתיות, הכנה לכיתה א', קלינאית תקשורת, ריפוי בעיסוק, כלבנות טיפולית, הדרכת הורים, העשרה ופנאי, חוג שיעורי בית, הגיל השלישי ועוד.
במרכז למידה החדש. התלמידים במפגש יוגה.
אני יודעת. זה גדול. סליחה, זה לא גדול. זה עצום! זו בשורה משמחת! מאוד מאוד משמחת!
מסע של חודשים ארוכים הגיע לסופו. לסופו הטוב. מוכנים להתרגש איתי עוד קצת?
חתמנו הסכם עם קופת חולים מאוחדת.
זה התחיל לא פשוט, מסע של ממש. עליות – ירידות, הפסקות במו"מ, הריון, לידה, קורונה ומה לא? אבל בסוף זה קרה והכי הכי מדוייק שיש! אין ספק שלקוחות 'מאוחדת שיא' הולכים לקבל אצלנו את ה-שיא! הנה כל הפרטים תלחצו כאן ותתכוננו לשיא! ואם אתם לא לקוחות מאוחדת- ממליצה לכם להשאיר פרטים, להתעניין ולצאת שיא המרוצים במעבר לקופת חולים אחרת.
מרגש מאוד אבל רגליי על הקרקע זוכרת תמיד ולתמיד שאני רק שליחה נאמנה של אלוקים.
הכל שלו, ובשבילו.
אמא שלי, הלב שלי אמרה לי לא להגיד שאני 'כלי להעביר את הטוב', אלא להגיד שאני "צינור". ההסבר לכך: שכלי תכונתו להתמלא, להתמלא עד שאין בו מקום. לעומת זאת, צינור, תכונתו להעביר את תוכנו בסרקולאציה אין סופית של העברה תמידית. העברה תמידית של טוב טובו של הקב"ה.
אנשים יקרים, תודה שהקדשתם את הזמן שלכם לקרוא את הבלוג הראשון שלי,
מעדכנת אתכם שהאתר שלנו פתוח לרישום, מילה על הצוות שלנו! (על הבלוג שאני כותבת עליהן בימים אלו – צוות המלאכיות) לקח לנו חודשים ארוכים לגייס את הצוות שלנו ולא סתם, בחרנו אותן בקפידה, אחת-אחת וזאת על מנת לשמור על רף גבוה של מקצועיות מן השורה הראשונה. כמו שאנחנו יודעים.
האתר פתוח לרישום.
אני מזמינה אתכם לשריין מקום עבור הילדים להוראה מתקנת, טיפולים רגשיים, העשרה ופנאי ועוד..
ברמה המקצועית ביותר.